Har ni haft en bra sommar
Hej på er
Tack för era svar,ja det är en djungel det här med läkemedel hit o dit..själv äter jag bara smärtstillande nu i väntan på att få komma till Sunderbysjukhus o Reumatologen..
Men det här survädret känns i kroppen,,man går lite på halvfart knappt.. bäst är för mej sol o varmt..men det märker jag här att det skiljer sig väldigt mycket hur en del mår..
Just nu är en tuff period,har inte mycket energi,värk överallt,dammsuga o diska tar i stort sett hela dagen..sen har jag toaletten en våning upp,,men det är bara bra o röra på sig..men jag får inte gå på sjukgymnastik för doktorn?? det förstod jag inte riktigt varför men det får man väl ta sen..men som " iml73" sa: det är mycket vad man har för inställning,,ibland tar man väl i för mycket,,jag var o plockade blåbär o det fick jag igen hahaha…snart dags för Lingon o då blir det skogen återigen…hoppas ni alla haft det bra i sommar,,här uppe i norr har vi haft rätt så bra o ganska varmt hoppas nu bara på en lång o varm höst…
Håller med dig! Vädret i sommar har absolut inte varit det bästa för kroppen… Min kropp mår bäst av ett stabilt väder och inte så som det är nu när vädret varierar från dag till dag…
Trots vädret har min sommar varit helt okej, bäst på flera år. Betydlig bättre än förra året då jag fick sviter av att de rensade knät. Hua.
Så jag är nöjd. Börjar känna av mitt knä och en armbåge nu men det funkar.
Man måste absolut göra saker som ger en ro i själen trots att kroppen får lida! Själv ger jag mig ut i skogen och jagar gulingar ibland….. i år har det ju gått ganska bra. Förra året knatade jag med krycka i skogen, det gick det med.
Får jag smörstekta kantareller så kan jag gärna lida någon vecka och käka full dos alvedon till all annan medicin 
Hoppas du får ett bra besök hos reumatologen!