Reumatism iFokus

Reumatism

Etiketterallmäntövrigt-otskola-och-jobb
Läst 279 ggr
[linneamodig]
2021-05-17 13:00
1

Söker person med reumatism för intervju

Jag heter Linnea och jag studerar till studie-och yrkesvägledare på Stockholms Universitet. Jag tillsammans med min kurskamrat håller just nu på med ett fältarbete inom kursen "perspektiv på funktionsnedsättningar och karriärval. Vi har till uppgift att intervjua en person med reumatism, om personens upplevelse av studie- och yrkesval.

Jag skulle vilja be om er hjälp att hitta en person som skulle kunna tänka sig att ställa upp på denna intervju tillsammans med mig och min kurskamrat Robin. Om du själv eller någon du känner är intresserad så får ni gärna skriva här i kommentarer eller höra av er direkt på min PM.

Personen som blir intervjuvad måste vara 18 år eller äldre och ha reumatism. Intervjuven beräknas inte ta mer en 30 min, och personen kommer vara helt anonym i vårat arbete.

Om du eller någon du känner skulle vilja ställa upp på denna intervju, eller om ni har några frågor så får ni jätte gärna maila mig via: linneamodig@gmail.com

Niklas
2021-05-17 13:31
0

Är det en skriftlig eller muntlig intervju?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[linneamodig]
2021-05-17 18:10
0

#1: Hej niklas. Intervjuven är tänkt som muntlig men önskas den ske skriftligt så går det jätte bra det med.

Med vänlig hälsning, Linnea

Niklas
2021-05-17 18:29
0

Tack för svaret! Jag uppfyller inte kraven men tänkte att den som gör det nog är intresserad av hur intervjun är tänkt. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[linneamodig]
2021-05-17 18:34
0

#3: tack för din fråga som gör det mer förtydligande! jag vill även passa på att förtydliga då att om intervjuven sker muntligt så sker den såklart via ett digitalt forum (det digitala forum som personen själv känner sig bekväm med)

• Redigerat 2021-05-17 18:35 av [linneamodig]