Reumatism iFokus

Reumatism

Etikettfibromyalgi
Läst 9712 ggr
AnnaLundin
0

Fibromyalgi - dansa bort smärtan!

Hittade en intressant artikel på aftonblaskans webplats:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/vark/article7996820.ab om en kvinna som reducerat sin fibro-smärta ordentligt genom dansterapi. Det låter ju jätteintressant!

[SvenA]
0

Det låter fantastiskt och det är bra för dom det fungerar på

Det är ju så att rörelse är alltid bra vid värk säger man och det ligger en hel del i detta så det är bara att önska dom lycka till med detta

[Tassy]
0

Vad härligt! Något som kan postas på fibrosajten kanske? Glad

Lill-Kisse
1

Det hade varit kul att läsa artikeln, men Aftonbladet är hopplös. (Personligen blir jag nästan galen varje gång jag hittar ett tips därifrån och misslyckas i 99 fall av 100.) Denna sida visas några sekunder och försvinner strax, om inte hela sökningen fastnar. Sedan står det "False" uppe till vänster på en helt tom skärmbild.

Har artikeln tagits bort kanske?

Bättre att kopiera text från den tidningen och klippa in här, när någon vill dela med sig. Man kan ange källan, så är det okey juridiskt.

AnnaLundin
0

#3 - nej, det´är inte okej att kopiera och publicera texter rakt av ens om man anger källan. Man kan citera delar av texter, men inte hela artiklar.

Sidan finns kvar och det är så mycket text att jag inte tycker den ska kopieras in här bara.

#2 - jag hade inte ens koll på att fibro har en egen sajt, du får gärna ta med länken dit!

[Tassy]
0

då gör jag det Glad

Karolina-rullgardina
0

Hej! Jag undrar om det är någon som vet om någon sjukgymnast som har denna typ av behandling? Det låter som ett roligt sätt att pröva! Jag bor i Göteborg! Någon som kan tipsa?