OT: Tempurkudde säljes
Nu vetjag inte om man fårha annonser här, menjag testar, annars kan ju tråden tasbort!
Köpte mig en grå Tempurkudde Comfort, användtre nätter. Nypris 1195kr, jag säljer den för 995kr och då ingår frakt!
Den är antagligenför hög för mig,jagär lite korti rocken..
Här finns mer info omkudden. Omintresse finns, hör avdig!
Jag villgärna bli avmed kudden, så jag säljerden nu för 600kr.. ingen som behöver enfin kudde?? 
hur hög är den? 
Jadu..ca 17-18cm. Denär ju som en vanlig kudde, tjockast i mitten.
ojoj.. glömde juskriva att nu närjag sänkt priset så mycket, såtillkommer frakten på 84kr.. 
himmel och pannkaka vilken hög kudde
synd annars hade jag nappat 
Jag försökte mätapå sidan, så det kan vara 1cm +- på höjden. Lite knökigtnär kudden högst i mitten..;-)
5-10 cm passar mig, här sovs det nästan "på flat tallrik" hehe
men det kunde ha gått! Det var värt att fråga iallafall 
Javisst! Bättreatt fråga för mycket än för lite.. jagmåste också sova ganskaplatt. Inteså skönt,men bra förnacken.
precis, nacken ställer sina egna små krav
förut föredrog jag att sova högt, men efter en rejäl whip-lash så fungerar det inte längre. Får spänningshuvudvärk som inte är av denna värld!
Förr sovjag också högt. flera kuddarstaplade annars var jag inte nöjd. Men manfår tyvärr anpassa sigefter kroppen. Den lilla Jysk-kudden är braför mig.
Synd att jag inte har pengar nu, för jag skulle verkligen behöva en sån kudde! Hoppas jag kan skriva till dig vino o kolla om den finns kvar när jag har pengar.. 
Kudden ärkvar om någon ärintresserad!