Reumatism iFokus

Reumatism

Etikett: övrigt-ot
Läst 4190 ggr
nabbam
0

Är ni med i Reumatikerföreningen?

..och isåfall brukar du gå på möten och studiecirklar i ditt distrikt?

Är ny medlem i Närke, och har fått inbjudningar till det ena och det andra, men jag vet inte om jag ska gå..

Så jag är bara nyfiken på om ni utnyttjar medlemskapet på något vis.

AnnaLundin
0

Jag är medlem. går inte på några möten men deltar i den av föreningen anordnade vattengympan en gång i veckan.

[ElisabethYL]
0

Är medlem, men har inte blivit av att gå på någon aktivitet än… Hoppas på mer tid o ork nästa år..

fibro
0

Är medlem och ska nog gå ur… För lite aktiviteter genom föreningen i vår kommun, känns onödigt att vara med..

nabbam
0

Jag får också rabatt på olycksfallförsäkringen, så det går nästan på ett ut.

iml73
0

Jag har inte kommit iväg, gick med för att börja gå med på varmbad, men har inte vågat mig dit….

Min förenings övriga verksamhet verkar vara riktad till pensionärer eller sjukskrivna då det verkar vara läscirklar som infaller kl. 10 en vardag. Då jobbar jag och jag har inte intresse av det som det handlar om.

Närke, var då? Jag bor i Kumla.

vino
0

Jag bor i Kumla kommun, och funderar på att börja med julfesten iaf.. ler.. studiecirklar har de också.

vino
0

#5  har haftkontakt med en i styrelsen i Kumla ang bassängträning på USÖ och den är ju gratis för oss som är medlemmar! Det är ju bra.. det finns två tider i veckan att välja på. funderar på att börja faktiskt. ska till fhv nästa vecka sen ska jag försöka tamig i väg på lördagar. Kvällar funkar inte för mig för då är jag halvdö..

gymma får jag itne göra för sjukgymn utan jag måste börja från scratch. lugnt och fint.. ler.

AnnaLundin
0

#7 - bassängträning är toppen! kom bara ihåg att ta det lugnt första gången även om det känns som om du är lätt som en fjäder i vattnet och rörlig som en marionettdocka… Annars får du betala för det dagen efter…

//en som inte tog sig ur sängen dagen efter sitt första träningspass i bassängen
men som idag mår fantastiskt bra av det!

vino
0

Jodå sjukgymnasten har gett mig instruktioner om hur jag ska gå tillvägs.

AnnaLundin
0

#9 - fast det är ändå lätt att överarbeta sig i vattnet bara för att man känner sig lätt och smidig.

Hoppas det blir bra för dig!

iml73
0

Vino, vem är du då? Undrar en nyfiken Kumla bo….Glad

vino
0

#11  en tjej i sin bästa ålder, 44! Flört

iml73
0

Jag är 37 Tungan ute