Reumatism iFokus

Reumatism

Etikettläkarbesök
Läst 2143 ggr
Branneli
0

Sitter här & väntar.....

…på att min läkare ska ringa. Klockan är nu 16:37, han skulle ringa 15:30 !! Jag är väntad på ett födelsedagskalas. Frustration!! Ett djupt andetag & vänta. Börjar bli hungrig, mat serveras 17:30 på kalaset…..

Ett djupt andetag igen !! Skrikandes

Branneli
0

Hrmm…han ringde 19:00. Bad om ursäkt !!

MarHai
0

Vilken dålig stil! Förvånad Nog har man varit med om försenade samtal, men det där var ju på gränsen…

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

vildarosen
0

Men hjälp vilken dålig stil av den läkaren!!!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

Linn
0

Hoppas att läkaren hade en riktigt bra ursäkt! Riktigt dålig stil.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Branneli
0

Han bad om ursäkt iallafall. Ville också sjukskriva mej helt under sommaren, efter det att jag lämnat lägesrapport. Då höll jag på att få hjärtflimmer…. ALDRIG!!!! Skrikandes 

Vi /jag kom överens om 50% sjukskrivning tom sista augusti. Jag behöver stimulansen, som jag får från jobbet!!

Så nu ska jag jobba 50% av min nuvarande 75:a. Det blir inte många timmar i veckan…typ fjorton.

vildarosen
0

det är inte många timmar ju! Jag blev sjukskriven mot min vilja i sex månader förra året,under sommaren såklart! Jobbar annars 76 %!

jag vill inte bli långtidssjukskriven igen då som du skrev  att man behöver stimulansen som jobbet ger!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

iml73
0

Kan man bli sjukskriven mot sin vilja? Kan jag inte tro, en kan ju när som helst bryta en sjukskrivning.