Reumatism iFokus

Reumatism

Etikettallmänt
Läst 5386 ggr
catfoot
0

Ny här...

Katt-tokig kvinna 52 år gammal..Skrattande

Har nyligen fått veta att jag har höftledsartros, skulle gärna vilja höra lite, hur ni som har det upplever sjukdommen å hur man kan lindra, när den är som värst..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Läst 22 ggr å ingen har nått att tillägga..Ok..

OT/Snyggt ....

AnnaLundin
0

Välkommen hit!

(jag undrar också var alla håller hus??)

Jag har ingen artros så tyvärr kan jag inte hjälpa dig påd enfronten.

Mainebusters
0

Samma här. Har ingen höftledsartros heller. Det kanske inte är så många här som har det?

Asfalt
0

Jag har artros i ländryggen och en tumme. Tummen är för närvarande bra nu, gick över av sig själv. Ryggen är det värre med.

Har en släkting som fick artros i ett knä och kunde nästan inte gå. Hon fick tips om att äta glukosamin för HÄSTAR. Köpt på granngården. Nu är hon nästan helt bra. Själv kan jag inte äta det eftersom det är visst gjort på räkskal och jah tål inte det.

AnnaLundin
0

#4 - det är samma glukosamin för hästar som för människor, skillnaden är bara att man får ett helt annat kilopris på det när man köper det i förpackning till hästar…..

catfoot
0

Köpte Artrox på apoteket, som jag bara ätit i två dar ännu..men det var inte billigt kan jag säga..Då ska jag uppsöka granngården….Tack för tipset..

OT/Snyggt ....

AnnaLundin
0

#6 - hett tips, Granngårdens priser på häatutrustning ligger generellt snäppet högre än andra ridsportbutikers…

Se också till att kolla koncentrationen av glukosamin, så du vet vad du betalar för. Det finns ju alltid lågprisvarianter med lockpriser, där det visar sig att priset per dos blir betydligt högre pga låg koncentration…

Lycka till!