Vad har ni för mer hobbies då?
Jag har dessa: scrapbooking,fotografering,virkning,trådslöjd,djur,natur,min familj,vänner,data,träning,smyckestillverkning(men det ligger lite efter nu,då det är för smått att hålla på me) och så finns det säkert mer som jag har glömt att skriva upp.

Har inte särskilt mycket hobbies. Jag sitter mest vid datorn och då är det iFokus eller WoW som gäller. Annars älskar jag mitt yrke., florist.

Florist ville jag bli när jag va yngre och praktiserade i en blomaffär! det va hur kul som helst men tyvärr så kunde jag ej satsa på det pga allergi men det hindra mig inte från att plocka blommor eller köpa o göra mina egna buketter hemma för personligt bruk! Brukar kika in på din sajt me jämna mellanrum o kolla för att få lite insperation
Mina kaniner, ja djur överhuvudtaget är min stora hobby! Men tycker även om att läsa böcker, fotografera, surfa runt på olika forum och göra hemsidor :)

Va roligt!Djur är underbara! är det svårt att göra en hemsida? Jag har funderat på det för mitt pyssel av alla dess slag men är ingen data människa på såna saker.

#2 roligt att höra att du letar inspiration hos mig 
#4 Nej det är inte svårt, om man vet hur
Har inga problem att sitta och koda en hemsida i bara anteckningar
Men det är ju enklare att använda olika sorters program ex dreamweaver eller frontpage 

Min trädgård !!! Kompisar - familjen- fysisk aktivitet -jobbet….
Hinner knappt med dessa….försöker finna balans mellan dessa …och VILA eftersom sjukdomen bestämmer !!!!

Det är sant Branneli att vila då sjukdomen bestämmer mycket! Vissa dar blir det att man bara sitter me datan i soffan och inte klarar att göra mer. Då känner man sig nere pga värk och önskar man kunde ha en någorlunda bra dag.

Wow !! Nice

Jädrar vilken skön bild! vad har du för kamera och det måste vara ett macro objekt som du har använt då du tog detta kort MarHai!
Håller på spara tillett macro själv för det är nåt jag brinner för,fota alltså! Skulle vara kul och kunna leva på det i framtiden! Brukar ta bröllopsbilder åt vänner när domgifter sig.
Tack! :)
Jag har en Nikon D80, och när denna bild togs så använde jag Sigma 105 macro.
"Det är du som tar bilden, inte kameran" är ett av mina favoritcitat 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ett bra citat som stämmer!
själv så har jg en olympus e420 och är nöjd me den men har börjat snegla åt andra kameror. Men vi köpte den för ett år sen så jag får lugna mig annars får sambon fnatt på mig!
Jag blir så irriterad på folk som hela tiden säger "gud vilken bra kamera du har, dina bilder är alltid så fina". Men det är ju inte min kamera som väljer motiv och bakrund osv?
Har du någon bild att visa? :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

ja det har jag. finns några i mina fotoalbum men jag ska ladda upp nån ny här istället!
Det är fotografen som gör bra bilder ej kameran,den är ju bara ett redskap.

Ännu en till!

Jag sparar som sagt till ett macro då jag gillar att plåta insekter och blommor på nära håll.

Va fina Vildarosen! Du är bra på att ta kort! Vad har du för kamera?