Reumatism iFokus

Reumatism

Etikettklotterplank
Läst 2538 ggr
MarHai
0

God morgon 3 juni

Här sitter jag och väntar på att åka iväg. Vi ska ha klasskamp idag på Wik slott. Tyvärr är inte vädret det bästa, blåser och är kallt, har dessutom regnat i två dagar så det är jätteblött. Får se hur mycket jag klarar av att vara med, hoppas jag klarar det mesta =)

Vad ska ni hitta på idag? Hoppas ni får en skön dag!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Anna86
0

Det låter som att du har en ganska rolig dag framför dig ändå :)

Har nyligen kommit hem från jobbet, ska iväg till träningsbassängen snart och ikväll ska jag och sambon på bio: Terminator Salvation.

I övrigt så orkar jag inte göra så mycket idag. Har haft några underbara veckor nu men igår och idag har jag känt av värken mer så det är väl en liten dipp ner.. men snart går det nog uppåt igen *håller tummarna*

Nej.. nu ska jag nog slumra en stund på soffan så jag orkar vara med på träningen sen.

vildarosen
0

Hej idag så är det en jobbdag som slutar 21 ochsen ska jag hem o mysa me sambon o görafärdigt det sista innan svärföräldrarna kommer imorgon.Glad

Hoppas du fick en kul dag och kunde vara me på så mycket som möjligt MarHai

Berätta sen om filmen va bra,Anna86

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

Anna86
0

Filmen var jättebra! Bara slutet som var sådär.. Men det var mycket action, en bra story och ja, en väldigt bra och intressant film helt enkelt! En sån där film man bara måste se Cool

Men.. tycker det är tråkigt att det ska vara så kallt i biosalongerna, ska man behöva ta med sig en filt eller kanske ett täcke att krypa ner under så man håller värmen? *brr*

Nu sitter jag i soffan under en varm filt och försöker värma upp mig, funderar på om jag ska orka fixa ett varmt bad?

Branneli
0

Imorse, trodde jag att fm skulle bli stavgång & redvisa lite papper på kontoret. Em arbete & en lugn kväll.

Så här blev det ; Fm stavgång,samt redovisa papper på kontoret. En timme innan jobb kom ett sms = inget jobb……Då sms:ade jag min kompis, hon kom hit efter jobbet. Vi tog lite the & kaffe…..Sen tog vi ett beslut om att äta kvällsmat ute….Det blev Räkafton vid Varamons strand (nordens längsta insjö-bad). Mums…. Vi sms:ade till vänner & en tjej kom. Vi hade rackarns trivsamt.

Nu blir det en stund i soffan Cool. En bra dag i mitt liv !!

MarHai
0

Det gick jättebra på klasskampen. Mina knän höll förvånansvärt bra! Klarade av att spela brännboll, fick inte ont i varken handleder, knän eller höfter Skrattande
Efteråt så åkte vi gokart. Jag har aldrig kört det förut, så jag var jättenervös och trodde jag skulle krocka. Men! Jag slog nästan banrekord! Var bäst av tjejerna, och kom på 4 plats allt som allt :) Och då tävlade jag emot många killar som hade kört förut Flört

Solbackens kaniner

vildarosen
0

#5 va härligt! Låter som du haft det riktigt kul ju! Gött att du va bäst av tjejerna hihi,brukade jag oxå vara på den tiden då man pluggaFlört

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

MarHai
0

Ja igår var en riktigt bra dag! Skrattande

Solbackens kaniner

Branneli
0

Visst är det härligt med " riktigt bra dagar"……Tungan ute