Nu fördjupar jag mig....
…..i det österländska sättet att vårda kroppen .
Min första healing är påbörjad, imorse
. Två gånger till är bokade.
Har tidigare provat på en del andra behandlingar. Har blivit mer hjälpt via denna väg, än via tabletter !!
Spännande.

berätta mer omhur det går för jag har funderat mycket på det österländska sättet oxå,helst efter akupunktur fick bort min migrän i tonåren så har jag tänkt på att det kanske skulle funka att lindra reumatiska värken med något inom den österländska. D
Det är spännade!

Akupunktur är olika på sjukan & hos de österländska utövarna !!!
Det österländska behandlingarna går ut på att söka efter orsaken till symtomet (sjukdomen). Kan vara smärtsamt för psyket att inse vad man är för en typ…..
Öppet sinne…lyssna…reflektera…diskutera… mååånga timmar behövs.
Jag hade tur som fann en kille som inte har prestige, ger mig behandlingar som jag behöver.
En del behandlare ger endast en behandling/tillfälle. Tex kunden vill ha akupunktur, får då detta 45/60 minuter. "Min" behandlare frågar var behovet finns mest just nu, därefter "känner han av" min kropp, på sitt sätt. Därefter kan jag få olika behandlingar under smma tillfälle….Är du med??
Tyvärr har han sin praktik 10 mil härifrån. Just nu litar jag inte på att jag orkar ta mig dit-behandla-ta mig hem…pga försämringar !!
Jag testar nu vad en tjej i min stad kan hjälpa mig med…Förra gången grejade hon med mitt chakra. Nu påbörjade jag en healing…
Jag känner att det är svårt & förklara via tangenter…undra på vidare…ska jag försöka berätta min erfarenhet.

Berätta gärna vidare för detta är ett bra ämne som jag vill lära mig mer om för jag va bara 15 då jag va till en akupunktör,massör o annat inom det men ej inom sjukvården. men tyvärr så har han gått i pension och ingen tog över hans ställe. kommer ihåg att han hade en massa saker som jag undra över bla chakrabilder m.m. så han va inom österländska tror jag.
Jag är med.