OT ÅÅÅÅÅÅ >.<
Nu måste jag bara spy ur mig lite förtvivlan här. Jag forsökte kratta i hagen i går. Ryggen mådde skapligt, fibrovärken var under kontroll, det var hyfsat varmt och hunden behövde va ute lite.
Så jag krattar, jätteförsiktig, gubben hjälper och lyfter upp i rullbören så jag släpper. Han gick även bort till tippen med det för mig så jag släpte även det.
Jag började även att stifta upp nät på räcket och har planerat fortsätta hela vägen runt på innsidan av häcken med.
Och vad händer i dag? jag måste bokstavligen talat vinchas upp av sängen! Inte sjutton om jag lyckades komma upp för egen maskin :(
Jag vill inte va med på att ha fibro nåt mer. Nu har jag provat det, inget kul, nytt forsök?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#0 Vad är rubriken egentligen jag får inte ut något av den låter bara konstig
Du får väl byta namn på sjukdommen så slipper du ha den och får något nytt
Fast jag kanske inte ska skämta om den även om jag vet hur det känns har själv ständig värk och har svårt att komma upp
Fast i bland så känns det bättre om man kan skämta om saken även när det är som värst
Rubriken är typ ett utrop/vrål och en smilgubbe som kniper igjen ögonen, förlåt det tänkte jag inte på.
Tack för informationen då vet jag och du är förlåten

Man vill så gärna ………………………….MEN…………det blir så surt efteråt, med denna värk BLÄÄÄÄÄ
Usch, ja det känns igen :(
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

SvenA, visst är det så att man kan skoja om allt…
….men det kan vara fel tillfälle
. Roligheter behövs !!!!!!
Eftersom jag själv är drabbad av stämdig vär sedan mer än 40 år se vet jag vad värk vill säga
#4 Är det nödvändigt med 41 punkter i inlägget drt är väldigt jobbigt att höra så jag vore tacksam om du lät bli alla dessa punkter efter varandra
Jag ser inte punkterna jag bara hör dem och tänk dig själv att någon läser punt först 31 gånger och sedan 12 gånger

Förlåt! Visste inte om det. Tänk, jag har lärt mej något nytt idag 
Man lär sig alltid något nytt varje dag och man lär så länge man lever och kunskap kan man inte få förlite av
#Rita-S
Hur har du det med värken nu?
Jo, tack som frågar, det går upp och ner pga vädret som inte kan bestämma sig om det skal va kallt och blåsigt och regnigt, eller sommarlig varmt.. :/ Men jag mår iaf aningen bättre enn när jag skrev inlägget iaf..
Sommar värmen kommer säkert snart. det är ju bra det finns bättre dagar också.

Rita-S hoppas du mår bättre nu! vet själv hur det är me att ha värk. Jag har bechtrew o en till reumatisk sjukdom men har ej fått reda på det än men den diagnosen kommer väl snart hoppas jag så jag vet va jag ska göra!
Ha en trevlig dag!