Annons:
Etikettokänd-diagnos
Läst 2806 ggr
Mathiase
2017-10-31 21:52

Ont i fötterna och smärta när jag försöker sova

Hejsan har jätte problem med mina fötter, har haft det nu i 4 års tid.  Och ingen läkare vet vad jag har för problem. tex när jag sover värker fötterna så visa nätter går det inte att somna. Kan ibland få så ont i fötterna att det känns som någon slår mig med en hammare.  då ligger jag bara ner och gråter kan inte röra mig.  har varit till reumatologen ortopedtekniska. men ej fått någon hjälp eller att någon vet vad detta kan bero på..  Jag är ej överviktigt ålder 23 år aldrig varit sjuk förut i mitt liv.

Finns det någon där ute som varit med om något liknade och som kan tips mig vart jag kan vända mig för hjälp!

Mvh Matte

Annons:
Katti
2017-10-31 22:17
#1

Smärtkliniken. Ge dig inte förrän du får hjälp!!!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

2Sirius
2017-10-31 22:49
#2

Har du sulor i skorna, anpassade för dina fötter? Tex. Ifall du behöver Hålfots inlägg… Det är ju nog inte samma som jag har, men i de flesta skor jag har, så kan det kännas som att man klämmer ihop de tre yttersta tårna (från lilltån), det försvinner sakta då jag tar ut foten ifrån skorna. En lösning på detta problem är att jag höjer upp sulan, under trampdynan, bakom Stortån, så att jag något överdrivet tynger mer på yttre sidan utav foten.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Mathiase
2017-11-01 19:59
#3

Hej igen tack för tipset skall kontakta min läkare så jag får en remiss till smärtkliniken. jag har provat flera olika inlägg privat och via vården. tyvärr har inget av det hjälp tycker snarare att problemet blivit värre med inlägg. skall även göra ett nytt socker prov imorgon för att kolla diabetes 2.

Upp till toppen
Annons: