S L E

Celebra

2017-10-20 13:08 #0 av: birgitha

Har ätit Celebra i många år mot min värk och inflammationer i senfästen och senskidor. Helt plötsligt fick jag en enorm hjärtklappning och extraslag som kunde pågå under flera timmar - ibland ett helt dygn! Är det någon som upplevt något liknande biverkningar av medicin? Lite bekymrad eftersom det gäller hjärtat. Funderar

Anmäl
2017-10-25 00:29 #1 av: ApanAnn

Prata med en läkare, inte med oss. Om hjärtat börjar bråka med dig är det inte säkert att Celebra passar dig längre, men det är upp till din läkare, inte random människor på internet.

Anmäl
2017-11-02 12:47 #2 av: birgitha

Jaha, jag trodde forumet var till för att dela erfarenheter med varandra men nu vet jag bättre! Håller inte med om att ni är "random människor" någon av er och många har stor kunskap om biverkningar från mediciner. Det var allt - tack för mig!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.