Annons:
Etikettövrigt-ot
Läst 7067 ggr
Eda
6/15/15, 10:07 PM

Tips på bekväma stolar och fåtöljer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Foto: SeatUp

Har man reumatiska besvär kan det vara besvärligt att komma upp ur en stol eller fåtölj. I min Handikapptipsblogg har jag skrivit om fåtöljer, köksstolar, ergonomiska stolar m.m. som är praktiska och bekväma. Vad jag också tycker är viktigt är att tyget på en stol eller fåtölj är avtagbart och går att tvätta. Priser och var de finns att köpa står nämnda. 
Klicka härStolar och fåtöljer för personer med rörelsehinder

OBS! Jag har ingen provision eller annan ersättning från de butiker jag länkar till

Mina bloggar Handikapptips och Textilochtipshar referenswebbplatser på Facebook 
Gilla gärna och dela!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
5/25/19, 9:54 AM
#1

När jag igår (2019-05-24) gick jag igenom alla länkar i inlägget såg jag att massor inte stämde längre, ibland för att en vara utgått men oftast för att butikerna gjort om sina hemsidor, länkarna är nu uppdaterade!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Eda
6/5/21, 7:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu har det åter blivit dags för uppdatering!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: