Annons:
Etiketts-l-e
Läst 1629 ggr
Allamej
10/18/14, 8:49 PM

Systemisk lupus erythematosus

På onsdag kommer  jag att ta varenda reumatologiskt blodprov igen eftersom reumatologen i Umeå inte fått resultaten från Karolinska. 😟 Tack och lov så ska hemsjukvårdarna hjälpa mig, den ena var skrämmande entusiastisk.

Men jag måste få veta. "Svagt positiv för SLE" hur rolig mening är det på en skala.

Men det verkar som om dom ska få ta blod under ett skov, det har aldrig gjorts förut. Och kanske får jag svar i slutet av Oktober.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Allamej
11/8/14, 11:22 PM
#1

Jag pratade med läkaren i grannstaden där jag egentligen skulle på besök men jag kan ju inte ens gå mer än 5 meter utan hjälp så jag tiggde och bad om att få ta det över telefonen istället.

En massa provsvar, jag berättade om mina sår, utslag, min solkänslighet ect. och hon fixade så jag ska få träffa en av läkarna därifrån här i stan.

Jag frågade åt vilket håll det lutade, försäkrade henne givetvis om att jag inte skulle ta det som en diagnos, och hon sa att det är mer som talar för att jag har det än inte.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: